2013. december 6., péntek

Hullámos krémes :)


Mikor ezt elkészítettem és már elsőre sikeresen, mondhatni nagyon büszke voltam magamra. Ezt a receptet is a párom anyukájától kaptam.

Hozzávalók:
Tészta lap:
  • 2dl víz
  • 20dkg zsír 
  • 20dkg liszt
  • 6 tojás
Krém:
  • 1 liter tej
  • 3 csomag vaníliás puding
  • 4 evőkanál cukor
  • 25dkg Rama margarin
  • 20dkg porcukor
  • 500ml ( Hulala ) tejszín
  • 2 csomag vaníliás cukor

Elkészítés:
A vizet és a zsírt összeforraljuk, beletesszük a lisztet ezzel 2-3 percig főzzük (amíg el nem válik az edény falától). Megvárjuk még langyos lesz nem és beleütjük egyenként a  tojásokat és összekeverjük. Kanál segítségével ketté osztom és az egyik részét beleteszem egy tepsibe amit előtte  kikentem, vagy kibéleltem sütőpapírral. Ezt Aranysárgára sütöm (szépen feljön majd és behullámosodik). Félre teszem egy tálcára és a másik lapot is megsütöm.
Ezalatt nekilátok a krém elkészítéséhez. :D
A tejbe beleteszem a vaníliás pudingokat, a 4 kanál cukrot és a 2 kanál lisztet, ezeket egybefőzöm és hagyom majdnem teljesen kihűlni (még szilárd nem lesz , közben kavargatom). Kikeverem a margarint  a porcukorral és a kihűlt pudingunkkal is összekeverem. A kész krémet rákenem az egyik kisütött lapra. Utána felverem a tejszínt 2 vaníliás cukorral és ezt is rákenem. És végül ráteszem a második kisütött lapot, végül megszórom porcukorral, vagy akár díszíthetem tejszínhabbal, torta dísszel….  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése